War of the Arrows (2011)
WOTA is een film die zich spiegelt aan klassieke avonturenfilms als EL Cid en Adventures of Robin Hood en de vergelijking makkelijk kan doorstaan. Net... Piano Forest (2007)
Als we een anime bespreken in Home Cinema Junkie gaat het meestal om een sci-fi/actie-extravaganza met buitenproportionele verhaallijnen en buitensporige... Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Ethan en zijn team worden verdacht van terrorisme op Russisch grondgebied en worden vogelvrij verklaard. Opgejaagd door de halve wereld en terwijl nog... Sand Sharks (2011)
Al sinds Blood Beach en Pirhana2: The Spawning, weten we dat je niet alleen moet oppassen in het water, maar evengoed door iets gegrepen kan worden terwijl... Don't Be Afraid of the Dark (2010)
Niet bang van het donker zegt u? You will be, you...will...be.
WOTA is een film die zich spiegelt aan klassieke avonturenfilms als EL Cid en Adventures of Robin Hood en de vergelijking makkelijk kan doorstaan. Net... Piano Forest (2007)
Als we een anime bespreken in Home Cinema Junkie gaat het meestal om een sci-fi/actie-extravaganza met buitenproportionele verhaallijnen en buitensporige... Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Ethan en zijn team worden verdacht van terrorisme op Russisch grondgebied en worden vogelvrij verklaard. Opgejaagd door de halve wereld en terwijl nog... Sand Sharks (2011)
Al sinds Blood Beach en Pirhana2: The Spawning, weten we dat je niet alleen moet oppassen in het water, maar evengoed door iets gegrepen kan worden terwijl... Don't Be Afraid of the Dark (2010)
Niet bang van het donker zegt u? You will be, you...will...be.
War of the Arrows (2011)
WOTA is een film die zich spiegelt aan klassieke avonturenfilms als EL Cid en Adventures of Robin Hood en de vergelijking makkelijk kan doorstaan. Net zoals deze groten is WOTA een genot van begin tot einde door een mooie cinematografie, ouderwets spektakel en een zeer zwierige charme.
World Invasion: Battle Los Angeles Blu-ray
Merkwaardig hoe deze film unaniem neergesabeld werd in de internationale pers. Het leek wel alsof regisseur Liebesman bij elke serieuze criticus iets mispeuterd had en daar nu de gevolgen van moest dragen. Wat nuancering is hier toch op zijn plaats. De film is inderdaad erg commercieel en vindt zeker niet opnieuw het warm water uit, maar om de film daarvoor te stenigen is tamelijk sterk.